[:ua]

novosti_o

Презентабельний вид, унікальність споруди з великими панорамними вікнами та тихими ліфтом , не гарантує власнику ефективності в бізнесі та його успіху і популярність , так це звичайно тільки вакуум який так  чи інакше та має свої плюси. Новітній та сучасний офісний центр має відповідати вимогам і орендар повинен платити не лиш за красу ,але й за вигоду

Головними ознаками успішності бізнес-центру передовсім є відповідність до сучасних умов , використання новітніх модніх тенденцій в дизайні, правильний вибір класу самого об`єкта, його інженерно-технічне наповнення, використовуючи при цьому професіоналів зі сфери архітекторів та проектувальників в відповідності до тих самих сучасних умов.

Бізнес-центри розрізняють за  характерними ознаками і поділяють на три класи , умовно називаючи А ,Б та С клас.

А клас  в загальному має відкрите планування , що має змогу міняти розміщення офісу стосовно потреб та побажань замовника-орендаря. У  В класі обовязково повинна бути їдальня чи кафе, щоб таким чином задовольнити потреби орендаря.

Приміщення пострадянського типу зазвичай відносять до класу С. Воно здебільшого знаходиться поза містом або в віддалених районах міста. На  центр міста більш зосереджені бізнес-центри елітного класу

На будівництво елітного закладу забудівельнику витрачається набагато більше коштів та часу, тому такі капіталовкладення є не завжди вигідними, так як вимагають також близького розташування до метро і хорошої транспортної розв`язки. Що суттєво збільшує термін його окупності, і не завжди є досить вигідним.

Але не тільки місце розташування впливає на успіх такого центру, важливу роль , на думку архітекторів,  відіграє й оригінальна  архітектура. Вона дозволяє створити образ будівлі, що запам`ятовується . Це дозволяє виділити об`єкт у місцевому середовищі і привернути  до нього більшу увагу. А це ,взагалом, працює на позитивний образ та імідж і успіх бізнес-центру, та додає додаткового піару. А для певних компаній вибір офісу є вирішальним чинником, правда все залежить від філософії та місії самих орендарів.

А часто буває так, що орендар не готовий платити велику суму за архітектуру центру, здебільшого цікавлячись функціональністю   та внутрішнім наповненням .

Необхідна також наявність сучасної системи вентиляції та кондиціонування кафетерію в якому працівники компаній могли б харчуватися, а поява в таких центрах басейнів було б дуже актуально. Слід зауважити , що головною та найбільшою проблемою українських бізнес-центрів є маленькі парковки , або їхня повна відсутність.

[:]